Dupa oferta de acum 2 zile de pe Groupon primim cam 100 de telefoane pe zi, toate cu acelasi intrebari. Este evident, ca multa lume nu a citit conditiile ofertei, asa ca ne-am gandit sa scriem un mic ghid de ajutor.

Deci:

1. nu mai puteti comanda in plus fata de voucherele Groupon, nu mai avem brazi peste cei 150;

2. pretul de achizitie al unui tuia este peste 30 de lei, deci la 5 lei vindem in MARE pierdere ca o actiune de marketing si ecologica, din aceasta cauza conditia initiala un singur voucher per comanda si o singura comanda per client ramane asboluta si nu facem exceptii (astazi cineva ne-a informat ca are 30 de vouchere si ar vrea sa vanda brazii la ea in oras … asa ceva nu putem accepta);

3. toate comenzile trebuie lansate online pe site, nu telefonic sau prin e-mail sau la sediu sau personal sau …;

4. daca doriti sa va livram comanda in Bucuresti, intrati in produsul brad Tuia in ghiveci si adaugati-l in cosul de cumparaturi (un singur produs – daca adaugati mai multe comanda va fi anulata), adaugati apoi produsul special „livrare Bucuresti Groupon” care costa 15 lei – dupa cum mentiona clar si oferta Groupon, pretul de 5 lei NU include pretul livrarii, de 15 lei in Bucuresti si 29 de lei in provincie; adaugati la rubrica Cod/cupon discount codul de voucher Groupon (atentie, este codul fara litere, numai cu cifre, de forma 12/3456), apoi lansati comanda alegand si efectuand plata cu cardul pentru diferenta de 15 lei (in aceasta oferta nu acceptam plata cu OP, numerar, SMS sau alte metode);

5. daca doriti sa va livram comanda in afara Bucurestiului (dar in Romania), intrati in produsul brad Tuia in ghiveci si adaugati-l in cosul de cumparaturi (un singur produs – daca adaugati mai multe comanda va fi anulata), pretul livrarii in provincie, de 29 lei, se va dauga automat – dupa cum mentiona clar si oferta Groupon, pretul de 5 lei NU include pretul livrarii, de 15 lei in Bucuresti si 29 de lei in provincie; adaugati la rubrica Cod/cupon discount codul de voucher Groupon (atentie, este codul fara litere, numai cu cifre, de forma 12/3456), apoi lansati comanda alegand si efectuand plata cu cardul pentru diferenta de 29 lei (in aceasta ofera nu acceptam plata cu OP, numerar, SMS sau alte metode);

6. daca doriti sa ridicati brazii de la sediul nostru, Floria.ro este o florarie online si brazii sunt depozitati intr-un sediu extern cu conditii adecvate – altfel spus noi nu avem personal acolo si nu facem livrari de la sediu; in mod exceptional insa, datorita solicitarilor in acest caz special, vom livra la depozit in 2 zile de vineri, 4 si 11 martie 2011, intre orele 17.00 si 19.00; intrati in produsul brad Tuia in ghiveci si adaugati-l in cosul de cumparaturi (un singur produs – daca adaugati mai multe comanda va fi anulata), adaugati la rubrica Cod/cupon discount codul de voucher Groupon (atentie, este codul fara litere, numai cu cifre, de forma 12/3456), apoi lansati comanda alegand si efectuand plata cu OP (nu va trebui sa platiti nimic, evident, dar numai asa putem procesa comanda); livrarea de la sediu nu presupune ca puteti ridica mai multi brazi pe aceeasi comanda sau pe acelasi nume – la ridicare va trebui sa predati voucherul Groupon printat si sa confirmati cu un act de identitate datele din comanda (numele si prenumele); adresa depozitului o veti primi dupa lansarea comenzii;

7. daca aceste proceduri si conditii nu sunt ok pentru voi, daca ati cumparat mai multe vouchere si veti folosi numai unul, puteti solicita Groupon restuirea banilor si veti primi un raspuns pozitiv si prompt, fara sa fie nimeni suparat sau nemultumit.

1 Comment

  1. Luca Mihaela Reply

    In urma ofertei de 5 ron / brad, am cumparat 14 tuia de la firma dvs. Floria si am constatat cu stupoare ca acei braduti erau foarte firavi si neudati de luni de zile. Din fericire, au supravietuit dupa o luna de ingrijiri la mine acasa. Totusi sansele de supravietuire sunt limitate!
    V-am adus la cunostinta ca nu sunt multumita deloc de serviciile dvs. si nu am primit niciun raspuns, drept pentru care ma vad obligata sa fac publica nemultumirea mea.
    Totusi nu puteti trata clientii cu atata indiferenta si lipsa de respect, chiar daca am cumparat produsele la pret redus!!!
    Asta nu va da dreptul sa ne desconsiderati si pe noi si plantele!

    In speranta unei mai bune colaborari,
    Luca Mihaela

Write A Comment