Zilele acestea, în urma publicării acestui articol în publicația Ziarul Financiar, am primit nenumărate mesaje de felicitări, dar și întrebări. Pentru noi, a fost o bucurie să vedem că sunt atâți oameni care ne urmăresc și sunt interesați de brand-ul nostru. Asta pentru că, la fiecare nouă lansare, punem suflet și încercăm să oferim servicii cât mai bune.
Vrem să ne adresăm mai multor categorii de public și să oferim servicii de calitate, produse de interes. Vrem, totodată, să avem parteneri și furnizori mulțumiți. Ei sunt cei care ne ajută, în mare măsură, să ne facem clienții fericiți.
Suntem conștienți că fiecare divizie reprezintă un serviciu diferit și implică tipuri de oameni diferiți. Tocmai de aceea, de când am început să comunicăm ca un grup, am fost întrebați dacă apar modificări în modelul de business sau cum am reușit să creștem un business pornit din online, în offline.
Ne-am dat seama, cu aceasta ocazie, că avem clienți și furnizori dragi, și fideli, preocupați în mod real de ceea ce facem. Ne-am gândit, așadar că ar fi bine ca, din când în când, să prezentăm o serie de informații care pot părea atipice, dar care nu fac decât să ne apropie.
O întrebare pe care o primim des, atât de la clienți, cât și de la parteneri și furnizori este:
Cum faceți să livrați în doar două ore?
Și este lesne de înțeles de unde vine. Suntem prima și, până în acest moment, singura florărie București și din țară care oferă acest serviciu.
Cum facem asta? Am creat o rețea națională de parteneri. Practic, avem florării partenere în toate orașele țării, și recrutăm permanent. Astfel, ne asigurăm că acoperim toate zonele țării, în maxim două ore.
Cu cât avem mai mulți parteneri, cu atât putem împărți mai structurat și mai eficient comenzile centralizate în București.
În unele orașe am început achiziția de florării, pe care le administrăm intern. Prima florărie fizică achiziționată în afara Bucureștiului a fost cea din Ploiești, și sperăm să repetăm modelul și în alte orașe. Am început deja cercetarea și negocierile, în anumite cazuri.
Ce urmează?
Următorul pas important, în dezvoltarea noastră ca grup, este să începem să achiziționăm cât mai multe florării la nivel național. Extinderea noastră în provincie înseamnă o mai bună gestionare a comenzilor online, alături de partenerii noștri.
Totodată, înseamnă contact cu un client pe care noi îl cunoaștem doar la nivel teoretic. Astfel, putem relaționa direct cu oamenii din teritoriu, le putem înțelege doleanțele și gusturile. Internalizând toate aceste aspecte putem crea, de aici, din București, un produs care să satisfacă absolut toate gusturile și bugetele.
Extinderea noastră, ca grup, nu înseamnă, sub nici o formă, subminarea vreunei divizii. Încercăm doar să le creștem împreună și să le ajutăm „să se crească” reciproc.
Așadar, dacă ne citești din afara Bucureștiul, s-ar putea să ajungem și la tine în oraș. Sperăm să fie cât mai repede, ca să ne putem cunoaște cât mai bine!