Nu e prima data cand participam la Gala Premiilor eCommerce (GPeC). Nu e nici macar prima oara cand castigam.
De fapt, fara prea multa modestie, textul acesta ar fi putut incepe asa: “Ca in fiecare an, am fost desemnati castigatori la categoria “Flowers” din cadrul Galei Premiilor eCommerce”.
Insa 2016 e despre altceva.
In cativa ani buni de online, credem noi ca am vazut destule: de la furnizori de servicii, caractere ale oamenilor din echipa, idei creative, pana la clienti fericiti, milioane (credeti-ne pe cuvant, mi-li-oa-ne) de trandafiri si blocaje in trafic de 8 martie.
Dar stim ca fiecare an ne aduce ceva si ne invata altceva.
Daca tot spunem „ca in fiecare an”, de ce am mai participat? Pentru provocare.
Asa e dupa fiecare participare la GPeC: devenim mai buni. Mai invatati. Cumva mai modesti, pe alocuri precauti. Atenti.
E bine ca uneori cineva sa iti repete lucrurile care de altfel ti se par atat de normale, naturale, la indemana. Sa iti reaminteasca scopurile primordiale, sa te aduca cu picioarele pe pamant. Sa te faca sa te certi putin in interior.
Asa ca am participat si anul acesta. Intr-o sedinta interna, am trecut in revista fiecare criteriu. Chiar si pe cele la care stiam ca o sa luam „10 pe linie”.
Ne-am apucat de redesenat anumite pagini, am avut sedinte luuuungi cu echipa de tehnic. Am stat peste program, am baut cafea, ne-am mai intalnit inca o data cu totii.
Si toate au meritat. Incepand de ieri, nu suntem doar cea mai buni la categoria Flowers. Suntem Best Experienced.
In 2016, Floria creste. Deschidem noi divizii. Avem noi proiecte. Si, incepand cu 15 noiembrie, avem o noua responsabilitate: sa fim si in continuare cei mai buni.
Multumim, GPeC. Multumim colegilor. Multumim partenerilor si furnizorilor. Si multumim competitiei pentru ca a facut ca lucrurile sa fie interesante!